Flexiblility is the most wanted Joomla feature, therefore we have created a Template which is totally flexible. It has many different Layout Options, Unlimited Theme Colors and flexible sidebar. All these settings can be managed from the Joomla backend Template manager with a few clicks.

This Joomla Theme is responsive and have a native integrated "Background Image" which can be changed by yourself at the Theme configuration backend. And all 46 module positions are collapsible and have different styles which can be selected from Joomla Template control panel.

versity